2010. november 9., kedd

"Virágot a virágnak" :D

Eme kis "füzet" a barátnőmnek készült születésnapjára! Az ötlet a korábbi receptfüzetből jött, de valami mást és egyedit szerettem volna készíteni. A fa könyv alapokat (gerinc + 2 lap) egyel kisebb méretben beszereztem, a hobbiboltban találtam az elején lévő virágot is és a masnit is, ami már csak "csokireszelék a habon".
A falapok és a gerinc kapott egy világos lila alapszínt, majd egy külön erre a célra kialakított ecsettel (széles ecsetbe cikkcakkot vágtam) pinket festettem rá. Ezután a virágot kellett átalakítanom, azaz a szárát levágtam akkorára hogy ráférjen a füzetre! :) A ragasztásnál némi problémába ütköztem, ugyanis a hobbyragasztó nem fogta meg, egyszerűen beszívódott a virág anyagába, ezért műanyagragasztóval ragasztottam oda. Spárgával fűztem össze a fa lapokat - a bent lévő színes papírokkal - együtt a gerinccel. És jöhetett a csokireszelék, a csipesz :)
Majd a későbbiekben szeretnék egy kis játékot indítani, ami tekinthető akár karácsonyi játéknak is! Valószínűleg csak karácsony és szilveszter között küldeném el a nyereményt! De még a nyeremény is kérdéses! Esetleges javaslatokat várom! :)

4 megjegyzés:

  1. Szép a kis napló, talán titkos napló? :))
    A játék, jó ötlet. A nyeremény, részemről örülnék vagy egy dobozkának vagy egy szalvéta technikával díszitet kissebb vászondarabnak.
    A cserével kapcsolatban, add meg kérlek az email cimedet, hogy egyezztetni tudjunk. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülnék a játéknak, nagyon szép dolgokat alkotsz!
    A mandalás dobozod nagyon tetszik, szép színeket használsz, odaillő mintával. Ilyesmit elfogadnék! :)
    További jó alkotást!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Köszönöm az ötleteket! :) Az e-mail címem: polgi01@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Én kaptam a virágos füzetet:$ És tényleg nagyon szép, ígérem használni fogom:)És várom a karácsonyi ajándékom:) :*

    VálaszTörlés