2010. november 3., szerda

Egy újabb kedvencem

Egyik ismerősömnél láttam egy órát, ahol afrikai nők voltak a háttérben! Nagyon megtetszett és szerettem volna egyet én is beszerezni; de gondoltam, hogy miért ne lehetne egyedi?! Lefényképeztem, vásároltam egy nagyobb feszített vásznat és nekiláttam! Először nagy vonalakban megrajzoltam, majd ezt próbáltam akrilfestékkel kifesteni. A háttérnél inkább szivaccsal festettem, remélve, hogy így jobban összemosódnak a színek. Ezután jöhettek az afrikai nők. Mivel erre szerettem volna felhívni a figyelmet, ezért metál bronz akril festéket használtam hozzá. Végezetül a fákat festettem le, ahol szintén akril festéket használtam. A kép bekeretezéséhez csak annyi közöm van, hogy én választottam ki a mintát, illetve én fizettem ki :) Szerintem nagyon passzol hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése