2010. november 12., péntek

Carcassone

A bátyámmal a baráti körbe játszottunk a Carcassone nevezetű társasjátékkal. A tesóm úgy döntött, hogy beruház eme remekre ő is! Megvásárolta az alap és a két kiegészítő játékot. Azonban ezek eléggé nagy dobozokban voltak, így a tárolásuk nem volt valami praktikus, hiszen minek 50 db kártyára egy külön doboz? Közelgett a születésnapja, ezért egy általam kreált dobozzal leptem meg. Ebben kényelmesen elférnek a kártyák és talán még 1 kiegészítőnek is jut hely!

A doboz eredetileg teafiltertartó doboz volt. Kívülről kapott egy narancssárga alapot, majd erre jött rá az egybázisú repesztőlakk és erre pedig a kék akril festék. Ekkor kihagytam egy (C betű) nagyságú négyzetet , melyet szürkére festettem, a szürkét pedig alkoholos filccel díszítettem tovább. A hobby boltban vásárolt betűket napsárgára festettem (csakúgy mint a doboz belsejét) és hobbiragasztóval felragasztottam a dobozra. A doboz tetején a sarkokra fém "keretet" ragasztottam, szerintem így jobban visszaadja az antik hatást. A belsején az éleket kékre festettem a felnyitott részére, pedig a Carcassone felíratott 3D-s tollal írtam le!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése