2011. április 14., csütörtök

Secret of the candles

Kicsit korábban készítettem el ezt a dobozt, de most került lefényképezésre és elfogadható képpé alakításra.
A "Cserebere" bejegyzésben lévő doboz ennek a mintájára készült el. A doboz a nevét (Secret of the Candles- A gyertyák titka) azért kapta, mert az "Úszóláng" bizonyos alkatrészeit (ételszínezék, kanóc ...) tartom benne.

Maga a doboz egy sima natúr fa doboz volt. Kétszer átfestettem napsárga akrilfestékkel, majd egy kikevertem egy naplementére hasonlító bordó-piros színt. Ezt a színt használva egy szivaccsal próbáltam változatossá tenni, a homokdűnéket megformázni, illetve az élénk napsárga színt elvenni. Fontos, hogy a szivacsot először húzzuk át egy újságpapíron és csak utána a dobozon.

Az egész üresnek tűnt így számomra, ezért még egy "tevét" is megpróbáltam rajzolni, majd vékonyan fekete festékkel megfestettem az alakzatok formáit.

Végül a dobozt belülről neon-zöldre és metál-kékre festettem le. Majd az egészet matt színtelen lakkal átfújtam. 
Nagyon tetszik a doboz, lehet, hogy egy nagyobb ládán is kipróbálom ezeket az afrikai alakzatokat!

3 megjegyzés:

  1. Hűha, ilyet én is elfogadnék csereajándéknak! Nagyon tetszik, még úgy is, hogy a belseje elég vad lett! :-)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg? Jaj de jó! Dobsz nekem egy e-mailt a tuto-s blogom oldalsávjában lévő címre, hogy mit szeretnél érte? :-)

    VálaszTörlés