2011. július 22., péntek

Ééééés elkészült! :D

Már elég régen volt az utolsó bejegyzésem, de nem telt unalmasan ez a pár hét (hónap). Szorgalmasan készítettem ajándékokat, dobozokat és még sok mást is! Ezt a dobozt még a névnapomra kaptam! Egy igazi NAGY (szó szerint) kihívás volt, hiszen 35 cm hosszú, 25 cm magas és 25 széles!



 


Rengeteg ötletem volt, hogy mégis mi legyen belőle (kincsesláda, sima doboz, dekupázsolt, antikolt), végül maradtam az egyik nagy kedvencnél, az afrikai stílusnál.







 Az egész dobozt lefestettem napsárgára, majd kevertem ki hozzá barnás, bordós, sárgás festéket, ezek lettek a dombok, amiknek az éleit feketével emeltem ki.


 A belsejére úgy gondoltam, hogy túl üres lenne, ha nem lenne benne valamilyen kép, így egy új afrikai szalvétát használtam fel, majd egy "karamell" színt kevertem ki, ami az alapot adta és erre egy szivaccsal felvittem a napsárga festéket.


 Gesztenyebarnával festettem meg a tevéket és a pálmafákat, valamint a doboz tetején lévő arab feliratot (jelentése: doboz :D). Végezetül a jobb kontraszt érdekében feketével kiemeltem az éleket.









6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, bár a tetején a felirat alatt nekem elég üresnek tűnik. De ügyes vagy nagyon! :)

    VálaszTörlés
  2. A kép nem tudja visszaadni a valóságot! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki. Viszem majd a tutorialos blogra ötletnek. :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! :D Ma még le lakkoztam mattal, így nem változtatott a színeken és a belsejébe tettem két kis kampót, amivel a fedelet lehet megfogatni! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik. Szuper jól összeraktad a színeket.

    VálaszTörlés