2010. december 16., csütörtök

Karácsonyi ajándékok I.

Tavaly szinte minden családtagnak saját kezűleg készítettem el az ajándékát! A végére már annyira belejöttem, hogy magamnak is készítettem egy dobozt! Egy natúr teafiltertartó volt (anno kb 2 éve vettem), nem jött hozzá ihlet, ám karácsonykor utolért.

Most kivételes módon a  doboz belsejével kezdtem. Valami egyedit szerettem volna, így jutottam arra a döntésre, hogy metál színeket használok! Az alap a metálbronz szín lett, a teafiltertartó rekeszek színe pedig metálzöld a keret színe arany lett.

Kívülről egy élénk napsárga alapot adtam a doboznak és ismét az afrikai motívumok kerültek az előtérbe. A napsárga alapra barnás-bordós színt kevertem ki, amit szivaccsal vittem fel a dobozra. Végül a zsiráfokat és a fát matricából (kontúrmatrica) ragasztottam fel.

 

2 megjegyzés: