2010. október 14., csütörtök

ÓóÓ Afrika!!!!!

Vászonra is kipróbáltam a szalvétatechnikát! Először kiválasztottam a szalvétákat, amiket "felfestettem" a vászonra. Ezután egy világos drapp színnel megadtam az alapot (gondolkodtam a napsárgán is, de elütött volna a többi színtől). Az alap magában túl üres volt, ezért pár hozzáillő színből kis téglalapokat festettem. Ekkor még mindig nem éreztem úgy, hogy kész lenne, ezért arany 3D-s tollal kis mintákat raktam a téglalapokba és a sarkoknál lévő párducmintára!


3 megjegyzés:

  1. De jó! Elárulod, hogyan "festetted" fel a szalvétát a vászonra? Decoupage ragasztóval? És az alap szín, milyen festék? :) Lehet ezt is lekoppintom! ;)

    VálaszTörlés
  2. Persze, hogy elmondom! Én csak örülök, hogyha érdeklődnek! :D Én szinte minden alkalommal csak akril festékkel dolgozom (néha fapáccal). Tehát az alapot én kivertem ki egy kis elefántcsontból és világosbarnából. A szalvéta alatt maradjon fehér minden, így adja csak vissza a színét! A szalvétát egyszerű decoupage ragasztóval festettem fel. Ha van még kérdésed, csak írj bátran!

    VálaszTörlés
  3. Köszi, én is ki fogom próbállni, ha nem is épp most, de nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés